Oberta preinscripció a la formació professional 2026 de Cal Molins
Es tracta d'una formació adreçada prioritàriament a persones en situació d'atur, 100x100 subvencionada, amb certificació oficial i pràctiques en empresa.
REQUISITS PER PARTICIPAR-HI
Els principals requisits per participar-hi és tenir edat laboral i estar prioritàriament a l’atur. En funció de cada curs també és necessari disposar d’un nivell d’estudis específic o superar una prova d'accés.
OFERTA FORMATIVA 2026
ADMINISTRACIÓ I GESTIÓ
- Operacions auxiliars de serveis administratius
- Activitats de gestió administrativa (SEFED)
- Gestió comptable i auditoria
- Grau B_ MF0233_2 Ofimàtica
COMERÇ
HOSTALERIA I TURISME
INFORMÀTICA I COMUNICACIONS
SERVEIS SOCIOCULTURALS I A LA COMUNITAT
- Atenció sociosanitària a persones dependents en institucions socials
- Habilitació per a la docència en graus A, B i C del sistema de formació professional
SANITAT
ELECTRICITAT
SERVEIS AL CONSUMIDOR
TRANSPORT I MANTENIMENT DE VEHICLES
SOL·LICITUD
Si tens interès per algun dels cursos proposats per l'any 2025-2026 pots seguir aquests passos
- Triar un curs. Tota l’oferta formativa prevista la pots consultar AQUÍ
- Fer la preinscripció. De forma senzilla et pots prescriure des del web o el teu mòbil descarregant l’app Vapor Llonch per assistir a una sessió informativa
- Completats els passos anteriors tindràs una cita per assistir a una sessió informativa presencial al Centre de Formació Cal Molins
MÉS INFORMACIÓ
Per a més informació es pot enviar un correu electrònic a formaciovapor@ajsabadell.cat o trucar al telèfon 93 745 32 23.