-
Els serveis del Vapor Llonch al teu abast en una APP disponible per a smartphones Android i IOS. Descarrega't la nova versió. -
Consulta els diferents processos de selecció oberts que hi ha al servei de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Sabadell
-
Els serveis del Vapor Llonch al teu abast en una APP disponible per a smartphones Android i IOS. Descarrega't la nova versió. -
Consulta els diferents processos de selecció oberts que hi ha al servei de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Sabadell
El VI Fòrum de Tecnologies i Innovació reunirà dijous més de 80 agents d'innovació
El Centre d’Empreses Industrials de Can Roqueta acollirà dijous 15 de novembre la sisena edició del Fòrum de Tecnologies i Innovació. Aquest esdeveniment té per objectiu principal promoure i dinamitzar les relacions entre empreses i persones emprenedores que vulguin establir contactes amb centres tecnològics i de recerca, o conèixer projectes innovadors i amb un alt component tecnològic.

En aquesta ocasió, el Fòrum es centrarà en les tecnologies avançades aplicades a maquinària i packaging. Des del 2015, els ajuntaments han treballat per implementar l’estratègia europea d’especialització intel·ligent, que en el cas d’aquesta zona té especialment en compte la massa crítica empresarial vinculada a la maquinària i metall, així com al packaging, i el potencial dels actius vinculats al disseny en productes i processos a la indústria.
El Fòrum s’iniciarà a les 9 del matí. El programa d’aquest acte es divideix en tres parts. En primer lloc, la conferència “Tecnologies 4.0 aplicades a la indústria: robòtica i impressió 3D”, moderada pel Clúster Packaging. Representants del centre d’innovació IAM 3D HUB i l’empresa STÄUBLI aportaran la seva visió sobre l’impacte de les tecnologies avançades aplicades a packaging i maquinària, i com afecten a la competitivitat empresarial.
A continuació 18 participants tindran la possibilitat de presentar la seva entitat, projecte o oferta de tecnologia associada a un o a diversos àmbits del Fòrum durant un màxim de 3 minuts davant els assistents. La selecció de presentacions s’ha fet d'acord a criteris tècnics i per rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds presentades.
Tot seguit tindrà lloc l’anomenat Brokerage. En aquest espai, que parteix d’una agenda de reunions concertada, empreses, grups de recerca, centres tecnològics i altres professionals tindran l’oportunitat de mantenir reunions bilaterals que els permetin aprofundir en els seus interessos comuns i explorar possibilitats de col·laboració en nous projectes.
L’activitat l’organitzen els ajuntaments de Sabadell, Barberà del Vallès i Sant Quirze del Vallès amb la col·laboració del Clúster Packaging i el Centre Tecnològic de Catalunya Eurecat i compta amb el suport de la Diputació de Barcelona.
Les persones interessades a assistir-hi com a públic encara poden formalitzar la inscripció al web https://foruminnova.sabadell.cat/. D’altra banda, es poden seguir les novetats del Fòrum a través del compte de Twitter @treballempresa i amb l’etiqueta #foruminnovasbd.
Centre de Formació Cal Molins
Centre de Formació de referència a Catalunya on s’imparteix formació professionalitzadora, contínua i tecnològica i s’atenen més de 2.000 persones a l’any.
Oficina d'Atenció a l'Empresa i l'Autònom/a
Des de l'Oficina d'Atenció a l'Empresa i l'Autònom/a obtindràs tot el suport per fer néixer, créixer i consolidar la teva empresa.
Ofertes de feina a sabadelltreball.cat
El portal www.sabadelltreball.cat posa al teu abast ofertes de feina de Sabadell i voltants. També pots demanar pel servei d'orientació laboral.
Bústia ètica i de bon govern
Canal per comunicar conductes de l'Administració municipal que resultin contràries al dret, principis o regles ètiques i de bon govern.









